TAP – Taping w terapii sensomotorycznej dziecka
portfolio

Taping w terapii sensomotorycznej dziecka (szkolenie 2-dniowe – 16/20 godzin dydaktycznych) SYMBOL – TAP PROGRAM: Założenia oraz zasady ogólne tapingu (plastrowania). Taping, jako forma wspomagająca korekcję w posturalnych problemach u dziecka z zaburzeniami SI. Techniki plastrowania w praktyce – aplikacje … Czytaj więcej

KOR/SI – Dziecko z wadami postawy w terapiach sensomotorycznych
portfolio

Dziecko z wadami postawy w terapiach sensomotorycznych (szkolenie 2-dniowe – 20 godzin dydaktycznych). SYMBOL – KOR/SI PROGRAM: 1. Biomechanika i fizjologia postawy ciała: – rozwój i zmienność postawy w ontogenezie – cechy charakteryzujące postawę prawidłową – fizjologiczne mechanizmy warunkujące postawę … Czytaj więcej

KiR – Stymulacja układu przedsionkowego, równowaga i koordynacja w procesie integracji motoryczno-sensorycznej
portfolio

Stymulacja układu przedsionkowego, równowaga i koordynacja w procesie integracji motoryczno-sensorycznej (szkolenie 1-dniowe – 8/10 godzin dydaktycznych). SYMBOL – KiR PROGRAM: 1. Neurofizjologiczne procesy integracji ruchowo-zmysłowej w aspekcie rozwoju układu przedsionkowego, równowagi i koordynacji. 2. Charakterystyka najczęstszych zaburzeń rozwoju psychoruchowego w … Czytaj więcej

1 2 3 4 5