Szkolenia stacjonarne
- Dziecko „wiotkie” – z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym –zasady i sposoby oddziaływań terapeutycznych
- Terapia ręki – funkcjonalne ćwiczenia ruchów globalnych oraz precyzyjnych kończyny górnej i ręki dla funkcji dnia codziennego oraz grafomotorycznych
- Ocena diagnostyczna procesów integracji sensoryczno-motorycznej w ujęciu neurorozwojowym – narzędzia diagnostyczne i analiza kliniczna danych
- Opracowywanie opinii oraz budowanie planu terapeutycznego w oparciu o ocenę diagnostyczną procesów sensoryczno-motorycznych
- Zaburzenia funkcji wzrokowych w aspekcie terapii motoryczno-sensorycznych
- Stymulacja układu przedsionkowego, równowaga i koordynacja w procesie integracji motoryczno-sensorycznej
- Wspieranie funkcji percepcyjno-motorycznych u dzieci w codziennych aktywnościach
- DYS-KURS – Dziecko z dyspraksją i specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Autorski program terapeutyczny – Izabela Gelleta
- Prawidłowości i odchylenia w rozwoju posturalnym dziecka od 2 do 7 r.ż. w kontekście SI
- Dziecko z wadami postawy w terapiach sensomotorycznych – neurofizjologiczne aspekty diagnostyki oraz oddziaływania korekcyjne
- Chód na palcach u dzieci w wieku rozwojowym – analiza problemu oraz sposoby korekcji
- Psychomotoryka rozwojowa oraz terapeutyczna dziecka w wieku przedszkolnym
- Zasady, formy i techniki stymulacji niemowlęcia w zakresie funkcji ruchowo-zmysłowych w oparciu o neurofizjologię rozwoju
- Znaczenie wczesnej stymulacji psychoruchowej dla prawidłowego rozwoju niemowlęcia i małego dziecka
Szkolenia w formie ON-LINE
Zapisy oraz realizacja przez PROPRIO.PL Ewelina Rosłonek, e-mail: szkolenia@proprio.pl
- Dziecko z wadami postawy w terapii sensomotorycznej (15 godzin dydaktycznych)
- Regulacja sensoryczno-motoryczna niemowlęcia i małego dziecka (8 godzin dydaktycznych)
- Neurofizjologiczne aspekty oraz diagnostyka rozwoju psychoruchowego niemowlęcia i małego dziecka (12 godzin dydaktycznych)
- Pielęgnacja niemowlęcia (5 godzin dydaktycznych)
- Stymulacja oraz wspomaganie terapeutyczne niemowlęcia i małego dziecka (8 godzin dydaktycznych)
- Ocena diagnostyczna procesów integracji sensoryczno-motorycznej w ujęciu neurorozwojowym (8 godzin dydaktycznych)
- Opracowywanie opinii oraz budowanie planu terapeutycznego w oparciu o ocenę diagnostyczną procesów sensoryczno-motorycznych (6 godzin dydaktycznych)
- Wspomaganie sensoryczno-motoryczne dziecka z autyzmem oraz sprzężoną niepełnosprawnością (8 godzin dydaktycznych)
- Chód na palcach u dzieci w wieku rozwojowym – analiza problemu oraz sposoby korekcji (8 godzin dydaktycznych)
- Neurorozwojowa ocena oraz terapia dziecka w zakresie odruchów – mity i fakty! (8 godzin dydaktycznych)
- Zaburzenia funkcji wzrokowych (4 godziny dydaktyczne)
- „Terapia ręki” – kinezjologia rozwojowa/terapia ręki w aspekcie posturalnym/terapia ręki a lateralizacja/terapia ‘ręki neurologicznej’ (18 godzin dydaktycznych)
- Terapia sensomotoryczna w aspekcie procesu lateralizacji (8 godzin dydaktycznych)
- Dieta sensoryczna (5 godzin dydaktycznych)
- Obronność dotykowa (5 godzin dydaktycznych)
- Praca z dzieckiem z „wiotkością” posturalną (16 godzin dydaktycznych)
- Siad „W” – fizjologia czy patologia? (3 godziny dydaktyczne)
- Dziecko z dyspraksją w terapii SI (8 godzin dydaktycznych)
- Dziecko z zaburzeniami neurologicznymi i spastycznością w terapii SI (8 godzin dydaktycznych)
- „Dziecko w równowadze” (szkolenie prowadzone wspólnie z Renatą Borowiecką)
Zapisy oraz realizacja przez ASTO, e-mail: biuro@asto.edu.pl - DYS-KURS – Dziecko z dyspraksją i specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Autorski program terapeutyczny – Izabela Gelleta
Zapisy oraz realizacja przez ASTO, e-mail: biuro@asto.edu.pl